【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

新年無見過 薛家燕召喚「緋聞男友」坤哥返港

發佈時間: 2021/03/11

薛家燕前晚錄影《流行經典50年》,提到經常口花花撩家燕姐的吳業坤(坤哥)正身在日本浪遊,家燕姐搞笑隔空召喚「緋聞男友」回港:「我都掛住坤哥,快啲返嚟做嘢喇!」

薛家燕前晚提到吳業坤目前身在日本,更正在挑戰「東海道五十三次」,由關西行路去關東,家燕姐搞笑說:「今年新年都唔見佢嚟拜年,我哋無聯絡,我慳番封利是。」家燕姐更即場講日文跟坤哥隔空打招呼:「我唔知佢喺日本,佢淨係同我講佢周遊列國,坤哥你好快啲返嚟做嘢喇。」她笑言對住鏡頭,一定要說掛念坤哥:「我唔想年輕人傷心呀!」她又搞笑鼓勵坤哥結識日本女友。

變身緊張奶奶

另外,提到新抱上月宣布有喜,家燕姐自爆已變成緊張奶奶:「新抱反而叫我唔好咁緊張,因為我成日買補品畀佢,其實佢自己都有,又補唔到咁多。我身邊好多朋友都想送禮物畀BB,又好關心BB性別,不過阿仔同新抱話遲啲舉行公布儀式,所以連我都未知(BB性別)。」

家燕姐透露新抱預產期在五、六月:「我哋已經請咗兩個陪月,新抱都好乖,晚晚九點幾就瞓覺。」她笑言已推掉五月到六月的工作,到時專心幫手湊孫:「我負責整薑醋,我已經準備咗自家品牌嘅薑醋做生意,配合個孫出世時推出。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術:梁政敏