【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

親自選景點拍MV 何雁詩慳錢穿私伙泳衣

發佈時間: 2021/03/12

何雁詩(Stephanie)日前為新歌《灰夠》拍攝MV,為配合傷感的曲風,Stephanie親自挑選長洲一間度假屋拍攝,她表示︰「我特別鍾意實度假屋嘅窗及浴缸,覺得好靚之外,亦啟發咗我以一鏡過嘅方式拍攝呢個片段。」MV亦參考了Stephanie一些以往的失戀經歷︰「以前每當我唔開心時,除咗唱歌,我都鍾意浸住浴,點支蠟燭,開支紅酒飲,抒發一下情緒,所以今次片段中都係用咗呢個idea去拍攝。」

由於Stephanie已轉型為獨立歌手,沒有唱片公司支持,所以這次MV製作亦要節省成本,Stephanie更索性露香肩上陣,免去龐大的服裝開支。她說︰「今次最慳錢係服裝,因為完全唔使借衫,我着咗自己嘅泳衣上陣,所以係好慳錢!」被問到老公鄭俊弘(Fred)可有反對?她笑指Fred一開始有些愕然,不過慢慢都轉為理解,也非常感謝他的支持。