【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

惜肉如金 陳山聰自嘲大叔唔着丁字褲

發佈時間: 2021/03/12

陳山聰、姚子羚、陳自瑤及劉穎鏇等,昨日宣傳劇集《大步走》。提到若收視達30點會如何報答觀眾,眾人推舉身材出眾的陳自瑤穿三點式跑步,但男主角山聰卻「淆底」,揚言身為父親要檢點,拒絕性感跑步。

陳山聰與姚子羚十分開心《大步走》收視不俗,山聰表示若收視達30點,會邀請陳自瑤着三點式跑步,不過他亦憐香惜玉說︰「陳自瑤上身比堅尼,下身着legging就得!」姚子羚揚言最近瘦了不願穿泳衣跑步,山聰即提議︰「咁你着羽絨跑,着番脹佢!」子羚要求山聰穿丁字褲一齊跑,山聰卻拒絕說︰「我做咗爸爸,凡事要檢點啲,做個仔嘅好榜樣。不如叫埋劉穎鏇着三點式,佢身材咁好,唔推啲後生出嚟,唔通我呢啲叔叔做咩。」

姚子羚拉胡定欣做盛女

提到拍劇趣事,山聰大爆子羚拍攝一幕狂飲啤酒戲,結果弄假成真飲醉,子羚說︰「因為呢場係最後一場戲,想拍出嚟真實啲,飲咗四、五罐啤酒,塊面紅晒,連粧都唔使化。」但山聰自言要駕車,所以他拍攝時以水代酒。

另外,提到好姊妹李施嬅未婚夫原來是星級健身教練Anson Cha,子羚說︰「我哋都見過佢嘅男朋友,係一個好有正能量嘅教練,佢哋相信等疫情過咗先搞婚禮。」提到胡道八道會中子羚仍未結婚?她醒目說︰「仲有胡定欣!其實邊個拍拖結婚先都無所謂,好姊妹最緊要大家都得到幸福。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏

攝影︰林良明