【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

爆未婚夫水底求婚 李施嬅收鑽戒有鯊魚見證

發佈時間: 2021/03/16

李施嬅上月宣布訂婚,原來她的未婚夫正是星級健身教練車崇健(Anson Cha),有指男方身家豐厚,絕對是城中筍盤。施嬅昨日首度以準人妻身份現身公開活動,人逢喜事精神爽的她,提到未婚夫即冧爆甜笑,又透露獲未婚夫在水底求婚,認真浪漫過人。

李施嬅昨日一身花花look到銅鑼灣出席展覽活動,提到婚事進度,施嬅坦言受疫情影響而未落實︰「我媽咪仲喺加拿大,如果屋企人飛嚟香港,真係要睇清楚疫情發展,加上未婚夫家人喺美國,暫時仲未知婚禮喺邊度搞。」她笑言早認定未婚夫Anson是終身伴侶,所以註冊、婚禮等儀式並不重要︰「我拍戲都成日拍結婚場面,如果正式嘅婚禮,希望簡單、屋企人開心就得。咁啱我家姐最近都宣布結婚,佢婚期早過我,我爸爸最開心,一次過嫁晒兩個女。」

施嬅與Anson拍拖四年,提到戀情一直保持神秘,施嬅坦言︰「未婚夫怕醜,所以想低調啲,但其實一直想公開。有次佢去茶餐廳,有相熟嘅食客同老闆恭喜佢,佢都有啲驚同緊張,所以等佢慢慢適應。」雖然未婚夫有周潤發、郭富城等星級學生,不過施嬅笑說︰「未婚夫無正式做我嘅教練,如果真係教我,我諗我哋會嗌交。」

未來老公超勤力

提到Anson的優點,施嬅滔滔不絕︰「佢個人好簡單、細心,佢好錫我,好支持我追求夢想,亦無阻止我繼續喺呢行發展。不過佢個人真係好勤力,唔鍾意懶人,所以未來一世我都要好勤力。(造人方面一樣要勤力?)順其自然啦,雖然我好鍾意小朋友,但我哋唔急生BB。」施嬅透露與Anson各有自己的居所,不過目前正處於半同居狀態。

至於Anson的求婚過程,原來甚有心思及浪漫,令施嬅畢生難忘。施嬅冧爆說︰「我哋有次去美國潛水,佢喺水底突然拎出戒指向我求婚,當時我哋側邊仲有好多鯊魚,我覺得好有心思,因為佢知我鍾意海。」有指Anson是網紅Brian Cha(車志健)的弟弟,施嬅只表示可以大方分享她與未婚夫的關係,但盡量避免提到其他人。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術︰梁政敏