【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

承認少見面 李佳芯將陳炳銓降呢做朋友

發佈時間: 2021/03/19

李佳芯(Ali)與男友陳炳銓拍拖多年,一直被形容為「美女與野獸」,但近日二人多次傳出「分訊」。Ali昨日與河國榮出席新節目《狗狗診療所》記者會,承認正在處理與陳炳銓的關係,又強調大家只是朋友,看來戀情危危乎。

李佳芯與陳炳銓近日被傳感情亮紅燈,有指Ali已搬離二人的愛巢。Ali昨日出席記者會,提到她與陳炳銓一同飼養的愛犬豆豉,她即撇清關係︰「嗰隻係佢(陳炳銓)嘅狗,晶片係寫佢名,當初係佢話鍾意所以養,日常生活係佢負責照顧狗狗多啲,當然以前我都有放狗。」問到跟陳炳銓的關係,Ali大方表示︰「關係處理緊,搵緊一個令大家舒服啲嘅方式相處。(是否分手?)一路感情好低調,一直都係朋友。(降呢成朋友?)我不嬲都係講係朋友。」

Ali刻意扯開話題,自爆近日忙於準備下月兩個慈善展覽,分別展出她的陶瓷和書法作品。是否抒發到感情關口?她說︰「都係抒發嘅一種。(過唔過到呢關?)唔可以叫過關,只可以講同身邊嘅人希望搵個舒服方法去相處,真係要啲時間去處理。(幾耐無見?)呢排少咗見,關係一向都係咁,但絕對唔係冷戰。」

鄭俊弘唔肯為何雁詩紋身

同場的鄭俊弘與老婆何雁詩帶同八歲愛犬Riley現身,何雁詩說︰「我希望將來懷孕,可以再養一隻小狗,陪伴BB一齊成長,不過我哋仲未搵,起碼都係幾年後嘅事。」另外,何雁詩最近多了新紋身,她笑言是為了媽咪而紋;而鄭俊弘坦言怕痛,不敢為老婆紋愛的紋身:「我連打針都痛到喊,除非有無痛紋身先考慮,愛的紋身心照就夠。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術:梁政敏