【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

怕女兒唔認得媽咪 譚凱琪想訂造人形公仔放屋企

發佈時間: 2021/03/19

劇集《失憶24小時》明晚播映兩小時大結局,昨日一眾演員譚俊彥、王君馨、姜大衞、江欣燕、譚凱琪(Zoie)等出席最後一次宣傳活動。已開拍另一新劇的Zoie表示,每日出門開工都很掛念五個月大的女兒,笑言怕她唔認得媽咪,考慮訂造一個人形公仔給女兒日夜相對。

譚凱琪(Zoie)去年10月為丈夫莊日宇誕下女兒Gabri,轉眼B女已五個月大,Zoie至今仍堅持每日給女兒餵哺母乳,重新投入工作會否比較辛苦?她表示︰「依家我會揼定啲奶放喺雪櫃,如果拍外景,我會帶定個冰袋,因為放喺冰袋可以保存10個鐘,(之前你講過可能要老公去外景場地帶母乳返屋企?)哈哈,暫時仲未需要老公出場。」

Zoie又表示常常掛住BB,每日出門口之前都會多望幾眼,因為最近開拍新劇,很多時拍到凌晨才回家,她說︰「之前每朝起床我都會同囡囡講good morning,但係最近因為開工關係,見面少咗,佢好似對我有啲陌生,反而對婆婆就成日露出燦爛笑容,我有少少傷心,希望之後套劇快啲拍完,可以多啲時間對住個女,她呢個時候開始認人,或者考慮整個人形公仔畀佢見我多啲。」

學轉身要睇緊

Zoie又透露女兒目前學轉身,因此都要睇得比較緊。她又表示囡囡仍未戒夜奶,因此放工回家還可以抱她,她笑言︰「我依家開始擔心,如果佢戒咗夜奶嘅話,我會有少少失望。」

採訪 ︰ Pauline

攝影 ︰ 林良明

美術:梁政敏