【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

想獨個兒出遊享受自由 洪永城拉攏女友跟發哥跑山

發佈時間: 2021/03/22

洪永城日前到九龍城歎咖啡時,巧遇周潤發及黃日華,他跟兩位前輩合照後放上網,引來不少圈中好友及網民妒忌。眼見發哥帶領的「星級跑山團」愈跑愈起勁,洪永城表示想拉攏女友梁諾妍跟發哥一起跑山,認真廿四孝男友。

洪永城昨日到中環出席活動,疫情下已有一年多無去旅行的他,直言若果通關,相信公司會第一時間安排他拍攝旅遊節目,他更計劃好主題。洪永城說︰「大把題材可以拍,好似疫情後嘅新常態下點樣去旅行,疫情下嘅愛情故事又得。(同女友一齊拍?)呢個層面太複雜,因為大家唔同公司,但我都想嘅。其實自己拍YouTube片係無問題,我哋兩年前去緬甸旅行都拍咗片,原本想放喺我哋個網播放,但撞啱緬甸政變,所以要押後。」

不過洪永城坦言疫情後想獨自去旅行,他解釋︰「疫情下大家咁緊密相處,所以要有啲自由時間同空間,保持呢個距離,之後再見面,熱情又返番嚟。就算已婚,我都建議各自去旅行,只係返嚟唔知使唔使跪玻璃啫。」

爆偶像主動集郵

另外,洪永城日前巧遇發哥和黃日華,他開心說:「我去飲咖啡,坐坐下見佢哋入嚟,但唔想打搞,所以臨走時行過去打個招呼,發哥就話坐低飲杯糖水。我問發哥有無睇《陀槍師姐2021》,佢話呢排行山行得多所以無睇,但華哥有睇少少。(約佢哋行山?)佢哋跑山好勁㗎,華哥話初時跟發哥行山搞到喘晒氣。(拉攏女友跟發哥跑?)都可以諗下,我都有介紹我女友係跑步專家,叫發哥留意下佢。」不少人羨慕他捕獲發哥,洪永城說︰「我算遲啦,好多人野生捕獲佢好多年啦,我第一次咋。(發哥主動集郵?)係呀,當時好似世界停頓咗幾秒,一個國際巨星同你講,可唔可以同你影張相,我覺得係咪發緊夢。」

採訪︰倪小珊

攝影︰林良明

美術︰梁政敏