【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

廖啟智確診胃癌入院打仗 陳敏兒︰醫生叫老公做乜都配合

發佈時間: 2021/03/24

前晚爆出兩屆「金像獎最佳男配角」廖啟智(智叔)去年底確診胃癌,現已全面停工留院接受治療。智叔愛妻陳敏兒昨午探望丈夫時,指智叔積極面對逆境︰「醫生讚佢係A+病人,努力食晒一日三餐,做病人同做演員一樣咁專業!」充滿正能量。

66歲的智叔依然活躍演藝圈,前年為ViuTV演出的劇集《教束》反應不俗,他有份參演的《尋秦記》、《一級指控》等四齣電影也未上映。去年在新冠肺炎疫情陰霾下,智叔留港休息,經常跟周潤發等圈中好友跑山,生活健康。不過,前晚竟爆出智叔在去年底發現患上胃癌,曾一度病危,但他入院後未有通知朋友,低調與癌魔戰鬥,可幸近日情況好轉。智叔回應傳媒時亦直認「年紀大、機器壞」,表示「身體不適要趁早修理」。

爆智叔學懂苦中作樂

昨午,陳敏兒獨自到醫院探望丈夫,她進入私家病房前主動向傳媒交代情況。她指去年疫情下,無工開的智叔每日跑步,12月時發覺吃東西有胃脹感覺,做身體檢查後確診胃癌,即時入院治療。陳敏兒對智叔的醫治過程十分感恩︰「好好彩遇到好好嘅醫生,大家好夾,入院後醫生同家人都叫佢(智叔)加油,醫生仲讚佢係A+嘅病人,叫佢做乜都配合,醫生話一日三餐要食多啲嘢先有力打仗,智叔都好聽話,佢做戲投入,原來做病人都好專業。」陳敏兒又戲言︰「有日智叔話『今日有竹絲雞鮑魚粥,無得頂!』,我一睇原來係白粥,見佢好輕鬆,心底好佩服。」陳敏兒指醫生亦讚她與兩個兒子都是A+家屬,配合醫生同時亦滿足病人需要。

冀外界暫停電話慰問

另外,陳敏兒又說︰「近日出咗智叔嘅新聞,唔少人以電話問候同訪問,但佢要分心覆電話比較攰,醫生都話會影響養病,嚟緊我同智叔都唔會接電話。(智叔情況樂觀?)佢好積極!」其後,陳敏兒探完智叔後補充︰「佢今日(昨日)OK!(胃癌第幾期?)唔好問呢啲。」此外,前晚智叔經理人公司發聲明表示︰「智叔一向低調,不願多談私人問題,懇請各位給予尊重和空間,讓他安靜調理身體。」與此同時,多位圈中好友如周潤發、方中信等,均祝福智叔早日康復;網民亦期望智叔抗癌成功後,再戰影壇拍好戲。

撰文︰Steven

美術︰梁政敏