【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

親熱戲經驗豐富 龔嘉欣床戰「老臘肉」譚俊彥

發佈時間: 2021/03/25

去年播出的劇集《十八年後的終極告白》收視、口碑俱佳,無綫昨日正式開拍續集《十八年後的終極告白2.0》,由龔嘉欣配搭譚俊彥(Shaun)演出。二人預告在劇中有不少親熱戲,他們更搞笑地互相稱讚對方床戲經驗豐富。

譚俊彥與龔嘉欣在新劇中飾演一對,不過Shaun非常口密,堅拒劇透:「故事都係圍繞18年前同18年後發生嘅事,不過真係好多嘢都唔講得。」他們同樣拍親熱戲經驗豐富,更比拼誰的親熱對手清單較長,Shaun自嘲說:「嘉欣之前都係同小鮮肉,今次試下老臘肉啦!」

龔嘉欣自言與Shaun的熟落程度是「半生熟」,對於拍親熱戲更有利:「Shaun經驗豐富,我要向佢學習。同佢拍親熱戲好放心,因為事前一定溝通好,不過今次我要戴住眼鏡親熱,比較有障礙。」Shaun聞言搞笑說:「有咩好學,都係漱口、刷牙。」他們表示現時日日拍足十多小時,所以非常疲倦,龔嘉欣更自爆有時在公司留宿:「因為我屋企樓上樓下都裝修緊,日日都瞓得唔好。」

趙希洛性感睡衣色誘陳山聰

同場的陳山聰和趙希洛在新劇飾演夫妻,以往甚少拍性感親熱戲的趙希洛,除了主動與山聰調情外,又與其他對手有親熱戲:「為咗呢場戲,我睇咗好多類似劇情嘅片段,又要諗下係咪要買套性感睡衣,着出嚟有效果但係又要黐膠紙。」趙希洛透露今次會露背演出,而山聰亦有出浴曬肌戲。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術:梁政敏