【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拍片回帶初入行勤力如牛 鍾嘉欣感慨︰當時攰到精神分裂

發佈時間: 2021/03/25

近日鍾嘉欣為積極催谷其YouTube頻道而密密po片,繼早前與王君馨在街頭busking後,她再上載與多年粉絲Queenie傾心事的真情對話part 2片段。嘉欣回想在早年搏殺時期,面對排山倒海的工作只懂不停做︰「我性格有少少似牛,公司叫我做乜咪做,仲有第二個選擇咩?」

15年與脊醫男友Jeremy結婚的鍾嘉欣,婚後育有四歲女兒Kelly及兩歲兒子Jared,家庭生活美滿。雖然一家人現時長居加拿大溫哥華,但嘉欣近年也抽時間回港出席活動。去年中,她更在新冠肺炎疫情陰霾下回港拍劇過戲癮,聯同鄭嘉穎、馬國明、周家怡等合作《星空下的仁醫》。嘉欣又開設了個人YouTube頻道,與粉絲、網友互動,早前她與忠實粉絲Queenie拍足兩集短片,part 1中二人一邊歎美食,一邊談偶像與歌迷之間的舊事,嘉欣更講到眼濕濕。而日前發布的part 2,曾獲封「BB」的她,特別回帶以前在無綫備受力捧背後的辛酸史。

呻早期密密做唔識Say No

嘉欣透露以前是一個很聽公司話的女生,她語帶無奈道︰「你(公司)叫我做乜,我就會去做,我完全無『no』呢一個字,其實我性格有少少似牛,公司叫我做乜咪做,仲諗咩?仲有第二個選擇咩?無!」她又坦言︰「做到自己攰到爆、病呀、精神分裂咁。」不過嘉欣笑言最喜歡的劇集作品,就是08年與馬浚偉合作的《金石良緣》。她特地傳授面對壓力的技巧︰「逆境每一個人都會遇到,你有面對分岔路,一條就係你覺得『係嘅,學多啲經驗』,你會好珍惜過程,能夠苦難時搵到喜樂,或者吸收到智慧;但如果當你揀咗負面嘅路,會好容易走入一個受害嘅狀態,『我好慘、我唔值得』嘅狀態,慢慢愈來愈負面,會錯過一個成長機會,愈嚟愈慘。」

感恩大女皮膚白似老公

嘉欣認為人生有時難以重回正軌,因此鼓勵大家,如果遇上兩條不同的路,無論如何也要走下去︰「有啲事要發生,你就畀佢發生。」另外,嘉欣大談一對仔女,她笑指大女Kelly出世時極似丈夫Jeremy,當粉絲Queenie讚Kelly愈來愈似媽咪時,嘉欣即興奮地稱︰「其實我覺得Kelly似晒兩個,因為我老公有少少混血樣、有特別氣質,個女似我老公皮膚白。不過囡囡都似我咁精靈活潑,講嘢、性格都好似我!」不少粉絲在影片下留言,大讚兩集真情對話夠感動;亦希望嘉欣要多多出片大爆舊事。

撰文︰Steven

美術︰梁政敏