【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

中女的福利 林二汶拖姜濤手合唱

發佈時間: 2021/03/29

林二汶前晚在紅館舉行《The Beginning of Faith》演唱會,除了《全民造星III》冠軍Ben(趙祥誠)擔任表演嘉賓之外,人氣王MIRROR成員姜濤亦上台與二汶手拖手合唱,期間二汶公然「挑逗」姜濤,引來台下尖叫連連,場面搞笑。

演唱會吸引不少圈中人捧場,而適逢at17隊友、已故的盧凱彤(Ellen)35歲生忌,其父母亦有到場支持二汶。二汶演唱由Ellen作曲的《再聚》揭開演唱會序幕。

二汶獻唱《搖到外婆橋》送給已離世的婆婆時,透露有日收到電話叫她趕去醫院探望婆婆,去到醫院後又收到消息,獲告知3月27日紅館個期已confirm(確認)。她表示︰「我同婆婆講,你個孫好叻,真係開到紅館,唔使擔心。面對生離死別,就算你平時做得幾好,總係唔會準備得好。」在唱《最後的信仰》時,二汶提及兩年前Ellen離世後的低潮期,她指︰「兩年前我經歷咗一個根本無辦法形容有幾低沉嘅時間,一個好大嘅跌倒,嗰陣時會覺得我無嘞,我瞓唔到覺,要醫生開鎮靜劑畀我。」幸最終憑着信仰及一班同門幫助,走出陰霾。

公然博懵 獲讚靚女

二汶又與冠軍Ben合唱《People Like Us》,Ben在solo跳舞時,全場觀眾即時high爆。然後姜濤上台與二汶合唱《蒙着嘴說愛你》及《非常夏日》,二汶主動要求姜濤拖着她唱歌,她笑指︰「呢啲就係中女歌手嘅福利,博小鮮肉懵,你睇睇台下啲姐姐們幾羨慕我!」二汶更得寸進尺,叫姜濤與她深情對望當是擁抱,不過姜濤卻害羞地戚起嘴角笑,二汶無奈稱︰「你冷笑!我初入行如果有遠見就可以生得佢出。」又笑言要給姜濤30秒時間讚她,不過姜濤只說︰「多謝二汶請我嚟做嘉賓,二汶好靚。」引來全場爆笑。

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏