【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陸浩明英文名變法國笑話

發佈時間: 2021/03/29

J2節目《#後生仔傾吓偈》近日邀請到Ben Sir歐陽偉豪擔任嘉賓,大談改名的重要性。主持陸浩明(6號)、馮盈盈及林穎彤(Bella)跟一眾後生仔、後生女分享關於自己的英文名故事。6號讀書時期曾經使用過英文名Patrick,他說:「我完全無透露過,小學至初中都用過,直至大學就叫Lukhoo。不過大家真係唔好叫我Patrick,我真係應唔到你。」他笑言自己不及Patrick Sir林溥來,所以沒有再用。

馮盈盈提起有不少英文名字都是源自法文,包括Noel、Chloe等,6號隨即想起曾在法國發生的一件笑料,他憶述︰「由於後期我唔用英文名,直接叫6號,咁英文就用Lukhoo,去到法國用法文自我介紹時,全場法國人不停笑,後來先知原來Lukhoo呢個音喺法文係屎忽窿(肛門)嘅意思。」原來6號鬧出個大笑話。