【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

唔怕「燈死」姜濤 譚詠麟笑笑口︰死而不姜

發佈時間: 2021/03/31

樂壇校長譚詠麟(阿倫)日前大讚姜濤回應惡搞「姜蓉」事件有器量有風度,但不少網民擔心有「燈神」之稱的阿倫會「燈死」姜濤。昨日阿倫現身公開活動時,自信稱姜濤被自已「燈死」,他笑言︰「死唔去嘅,死而不『姜』。」

譚詠麟昨日為港台新節目造勢,阿倫本月初已接種科興疫苗,問他事後可有任何身體反應?他說︰「我同朋友一齊打,佢哋兩星期後感到眼瞓,我就有一日半日眼瞓,我好少可,不過只係眼瞓就無乜好擔心。」近日阿倫亦有留意姜濤被惡搞的新聞,阿倫事後在微博大讚對方有器量,惟他讚完後,網上出現不同聲音,但前年已關掉FB戶口的阿倫,坦言無留意網民反應︰「係唔想睇,唔係咁多人同你有一樣意見同想法。」

揚言曾貼中G.E.M.爆紅

對於網民擔心其「燈神」功力太勁,會「燈死」姜濤?阿倫沒好氣說︰「唔好傻啦,你睇李克勤做得幾好,我以前都講過好多個,我係最早喺內地講G.E.M.(鄧紫棋)同陳奕迅,佢哋終於出咗嚟啦,呢啲又唔見你哋講?(怕不怕燈死姜濤?)咁容易燈死咩,如果係咁我燈死咗好多人啦,死唔去嘅,死而不『姜』。」

提到曾志偉掌管無綫綜藝及音樂節目,阿倫透露已提醒志偉多做音樂節目︰「做好香港音樂,唔好分『你台我台』,最緊要大家齊心。(帶MIRROR上《聲夢》?)我唔識佢哋,大家交流下,我有留意姜濤,由佢開始訓練時已經有睇,覺得呢個男仔幾得意,又肥肥哋幾過癮,依家愈嚟愈好。」阿倫再次大讚姜濤回答傳媒時大方得體︰「好少見後生仔咁識諗,EQ拍得住我。(點睇無綫惡搞姜濤?)我覺得佢(姜濤)一定唔會擺喺心,fans擺喺心就一定,唔好諗埋一邊咪得囉!」至於近日「新疆棉」風波,阿倫只說:「問番政治人物,問我做乜鬼。(有內地網民燒波鞋?)啲鞋捐畀人啦,燒鞋好大嘥。」

採訪︰倪小珊

攝影︰林良明

美術︰梁政敏