【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

無懼「燈神」譚詠麟加持 姜濤︰我唔係太信邪嘢

發佈時間: 2021/04/01

人氣爆燈的姜濤日前獲校長譚詠麟(阿倫)大讚回應「姜蓉」事件時有器量,昨日姜濤連聲多謝阿倫,但問到會否擔心經「燈神」阿倫加持後人氣跌時,姜濤一臉茫然,又揚言不會信邪。

姜濤昨日到九龍灣出席「人生照相館」開幕禮,台上司儀問姜濤最想返回哪個時刻拍照?姜濤表示想重返今年1月1日的叱咤頒獎禮︰「當時我個O嘴表情令我好後悔,希望重新影一張靚啲嘅相。」對於阿倫日前點名稱讚他,姜濤表示︰「多謝,好開心,睇到佢有留意我哋呢班新人,希望大家可以繼續留意我哋。」提到有網民擔心姜濤會被阿倫的「燈神」威力「燈死」,姜濤起初不明白「燈」的意思,經了解後才說︰「唔會,有人稱讚就開心啦,自己唔係太信啲邪嘢。」

對於阿倫提議他與MIRROR上無綫《聲夢傳奇》,姜濤說︰「都好開心,我哋任何表演節目都想參加,有得表演已經好好。」跟阿倫合作?姜濤直言︰「如果有機會當然樂意,個個都想,無話要求想同邊個前輩合作。我父母都有聽佢(校長)嘅歌,我都有聽過。」提到馮盈盈想跟姜濤合作真人騷,姜濤說︰「希望邀請全隊MIRROR啦,我一個人唔識講嘢。(覺得盈盈抽水?)唔會,我哋又唔係特別犀利,唔好成日話人抽我哋水,大家交流啫。」

留待紅館開騷才騷肌

姜濤近日為演唱會積極操fit,昨日見他消瘦不少,但他笑稱是化粧師幫他狂打陰影的功勞。他坦言仍未達到經理人花姐(黃慧君)減十多磅的要求,但因開騷要有足夠體力,所以不會禁食減肥,改為跟隊友齊齊做gym。是否打算騷肌?他說︰「留番去紅館開騷先,依家我學緊樂器,到時會表演。」提到演唱會加開至六場,姜濤慶幸朋友少不用孭「飛債」,而去年中風的姜爸康復進度理想,更表示想去睇騷。他說︰「爸爸出院時好瘦,依家肥咗,活動能力亦OK,放心晒。」

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏