【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「私追」事件繼續發酵 姜濤公開道歉平息風波

發佈時間: 2021/04/07

男團MIRROR昨日出席ViuTV五周年台慶,日前他們到梅窩拍攝梁祖堯主持的新節目《調教你MIRROR》時發生「私追」風波,有傳被鬧喊的粉絲聲言要脫粉,姜濤直言不開心,為了平息事件,姜濤代表眾人安撫粉絲︰「我想同大家講Sorry!」

昨日ViuTV旗下藝人、歌手傾巢而出,MIRROR壓軸出場載歌載舞,更獲同場的名導杜琪峯點名稱讚︰「最尾壓軸嗰隊叫Miller(MIRROR)?佢哋真係唔同,比我想像中唔同。」杜琪峯又透露與ViuTV董事兼總經理魯庭暉洽談合作。

提到「私追」事件,MIRROR隊長楊樂文(Lokman)強調事件絕非電視台為營造節目效果而預設︰「嗰日仲有其他環節喺戶外做,但粉絲太熱情,無處不在,真係影響拍攝。」呂爵安(Edan)透露全隊考慮後,一致決定跟現場粉絲「訓話」,有粉絲被訓話到喊兼要「脫粉」?Lokman說︰「唔驚,可能佢哋睇完節目更加愛我哋,有少少嬲爆爆心情睇,睇完之後就暖笠笠呢!」

被拍門騷擾想搬屋

姜濤亦主動開腔說︰「我哋任何一個都唔會攞粉絲嚟開玩笑,點會為咗節目效果出賣自己粉絲,呢樣絕對無可能發生。(粉絲話捧得起你亦踩得你低?)老實講一定有唔開心,可能真係引起大家唔好嘅觀感,我都想同大家講sorry,可能自己說話重咗啲,如果再畀多次機會我,可能處理得好啲。(有粉絲敲你門?係咪想搬屋?)都想嘅,要加人工先得!」

至於被指拿着GoPro追住粉絲拍攝的梁祖堯,昨日揚言已預料有此結果︰「之後節目出街就會知道。(話你好惡?)我邊有惡?我揸住部機係做緊live畀花姐睇,我用自己電話播住畀花姐睇。(唔係攞GoPro?)我哋每人都有支GoPro,如果你哋話影粉絲,我都唔知佢哋唔想上鏡,個鏡頭一路圍住大家,如果佢哋唔想上鏡咪行開啲,佢哋又貼面咁隊住MIRROR影,如果真係介意人哋咁影你,你都唔應該咁影其他人。」

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏