【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

響《勁歌》頭炮撼ViuTV 張敬軒開心見番頒獎禮場面

發佈時間: 2021/04/08

新版《勁歌金曲》前晚錄影第一集,張敬軒、胡鴻鈞、Gin Lee等近30位歌手獲邀上節目,無綫副總經理曾志偉及星夢娛樂CEO何麗全亦現身撑場,相當熱鬧,難怪軒仔笑言猶如看到過往的頒獎禮盛大場面。

張敬軒前晚坦言很久沒見樂壇這種熱鬧的感覺:「台上好多新面孔,台下就好似以前頒獎禮場面咁,見到好多舊同事,好感慨,但好開心見到有呢個趨勢。」軒仔坦言不少同業在疫情下轉行:「不過呢行有種魔力,就係夢想,希望疫情過後,佢哋可以返嚟呢行。」

提到改革後的《勁歌金曲》將對撼ViuTV音樂節目《Chill Club》,軒仔表示兩個節目均在黃金時間播放:「證明一個好好嘅信息,就係大家都重視音樂。(為《勁歌》打響頭炮?)一個節目好睇與否,唔係取決於一個人,係要大家齊心協力,我覺得做音樂節目最緊要尊重音樂,歌手又可多個宣傳渠道。」

胡鴻鈞想收車位做禮物

同場的胡鴻鈞非常興奮,原來他視軒仔為偶像:「每次對住皇上(軒仔)都有心動嘅感覺,佢係我偶像,未出道已經好鍾意佢。」上月尾度過31歲生日的胡鴻鈞,希望將來與偶像合作。問到緋聞女友蔡思貝有否為他慶祝生日?他只說:「當日我要拍劇,思貝同我講咗句生日快樂。」提到蔡思貝最近購入車位,他笑說:「我都恭喜佢做咗車位業主。(送車給思貝?)我哋係獨立嘅,有錢嘅話我都想幫自己換車。(想思貝如何補祝?)叫佢送個車位畀我。」

採訪︰Pauline

美術:顏玉玲