【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

囝囝睇騷驚無廁所 鄭中基貼心準備戶外小便器

發佈時間: 2021/04/09

鄭中基(Ronald)將於本月23至25日假中環海濱活動空間舉行《Drive In Ultra-WEE are Ronald Cheng》演唱會,連日來積極綵排。Ronald透露私下曾邀請九歲女兒鄭梓喬(Emma)及六歲兒子鄭梓仁(Evan)擔任個唱嘉賓,最後卻慘食檸檬,令他相當無癮。

鄭中基昨日在葵涌與演唱會製作單位開會,由於今次是戶外汽車騷,所以在舞台設計方面花盡心思,除了有巨型LED熒幕,更有兩個T字型舞台伸延至中間大舞台,與觀眾作近距離接觸,Ronald興奮表示︰「條T字舞台好長,我啲歌又慢,又要同觀眾握手,可能要唱三首歌先至行得完,所以我要求導演安排一架車畀我。台下啲車會『品』字形咁排,後面就係觀眾座位,加上1.5米距離,一定唔會睇唔到個台。」他又憶述自己初出道時曾於台灣舉行戶外騷,感覺跟室內騷大不同,他說︰「戶外同室內騷最大分別喺視覺上,例如紅館有個頂,放煙花唔可以太勁,今次就安排咗啲大型煙花,又有吊臂同航拍機拍低成個演唱會。」

預留門票做善事

Ronald亦表示曾詢問過一對仔女有否興趣做表演嘉賓,他稱︰「佢哋話今次唔喇!因為有車坐梗係坐喺下面睇,醒呀佢哋!同埋我個仔好娿哿(音︰啊個),佢問有無蚊㗎,屙尿咁點算,我話你用尿片啦,咁多嘢問!」不過廿四孝的Ronald已為囝囝準備了戶外小便器,方便他看騷期間人有三急要搵廁所。另外,今次Ronald除了為演唱會準備主題曲《玩咗先至瞓》,亦預留了部分門票給幾間慈善機構,免費邀請一班低收入家庭的小朋友及年輕人睇騷,認真有心。

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏