【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被爆背妻與舊愛放狗 黃德斌︰今次唔只跪玻璃

發佈時間: 2021/04/12

黃德斌於18年與圈外女友Joyce Wong結婚,婚後兩公婆十分低調,鮮有負面新聞傳出。惟昨日德斌被爆多次背着Joyce與一名女子密會放狗,而「密會」被斷正的女子更是其舊愛江玉儀(Ivy),Ivy曾在多部電影擔任監製和導演,入行已經超過20年,現時是德斌的經理人之一。

德斌昨晚現身ViuTV的《最後一屆口罩小姐選舉總決賽》,對於被指背妻與舊愛放狗,他笑笑口表示︰「傳緋聞好搞笑,大家笑吓就算!Ivy係自從我離開無綫之後,17年開始做我經理人,大家識咗廿幾年,不嬲關係都好好嘅,分開咗咁多年都無乜所謂,我老婆知道佢做我經理人,但無見過Ivy。」德斌又指太太不介意他跟舊愛傳緋聞,但對記者追訪感到突然,他說︰「好對唔住我老婆,大家唔好搞佢,總之有咩事直接嚟搞我。」他又笑言︰「今次唔只跪玻璃,要頂痰罐,或者之後三個人一齊放狗囉!」

攝影︰林良明