【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

新劇化身AV女優 32D張秀文挑機蔣家旻

發佈時間: 2021/04/15

張秀文與蔣家旻前晚到無綫宣傳本周五在myTV Gold上架的新劇《欺詐劇團》,兩人在劇中分別穿上性感內衣及肚兜扮演AV女優,挑戰電視尺度。飾演「波多野莎莎」的蔣家旻,坦言身材不及張秀文,所以不介意演出「貧乳」角色。

張秀文、蔣家旻、敖嘉年及林秀怡等前晚宣傳新劇,秀文透露與蔣家旻在劇中化身AV女優。秀文說︰「我哋有盒扮AV影碟嘅道具,意識形態上真係好似,我着住件吊帶性感內衣,側邊啲相就打晒格,仲加咗『最強素人』、『D Cup』呢啲字眼,製作好認真,亦係全劇嘅彩蛋。」問秀文是否真的擁有D Cup身材?她扭扭擰擰說︰「32D囉,今次真係近期最性感一次,因為我會不停縮沙,唔會好似以前咁性感。」

民初街影封面

至於飾演編劇的蔣家旻,在劇中為了欺騙男主角,犧牲色相扮女優,導演更為她的角色改藝名。她說︰「我個名叫波多野莎莎,因為男主角唔鍾意大胸女仔,所以佢哋揀咗我演,我着住肚兜扮『貧乳』,仲特登去咗民初街影AV封面,講我被人五花大綁,仲有清兵喺度。」問家旻對自己身材是否有自信?她笑說︰「夠用就OK,咁秀文身材梗係勁啲啦,相對之下我就係『貧乳』。」家旻又指雖然劇情大膽,但絕不色情,她期待劇集可以在翡翠台播出︰「如果原汁原味,觀眾應該會睇得開心啲。」

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏