【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

返內地拍戲半年 洪卓立帶大量紙巾護「窿」

發佈時間: 2021/04/15

洪卓立(Ken)、張繼聰、吳若希及關心妍等,前晚到無綫出席音樂活動。將於本月底出發到內地工作近半年的Ken,表示未試過要執半年份量的行李,而最重要是一定帶備足夠紙巾。他解釋︰「我用過當地嘅紙巾,用完覺得好奇怪,唔係咁舒服,我份人好衰,對呢樣嘢好有要求。(最常用喺邊方面?)用喺個窿度,鼻哥窿呀!總之到時帶得幾多就幾多。」問他在內地工作半年,會否結識新女友?他表示︰「應該會識到靚女嘅,師傅話我今年內要結識50個新朋友,男女都得,而且呢兩年都好旺桃花。」

同場的張繼聰提到太太謝安琪最近報名學習駕駛電單車,近年愛上駕駛古董電單車的他笑言︰「我從來唔會主動放毒,但係我毒性太強,搞到身邊朋友都不停入坑,我老婆都係學下啫,我話安全之下係好玩嘅,佢要玩嘅時候,我哋成村人傍住佢囉。(送架電單車畀佢?)keep住送囉,但無車位泊車。」

採訪:倪小珊