【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

無膽拍內褲廣告 姜濤︰P我個樣上去

發佈時間: 2021/04/16

姜濤與蔡卓妍(阿Sa)前晚出席代言HPV疫苗活動,姜濤近期成為廣告天王,有指他半年內狂拍50個廣告,曾表示想盡快賺錢買樓的他,樂意接拍衞生巾等女性用品廣告,不過對於內褲廣告卻零自信,更想借用隊友身材P圖。

姜濤早前與蔡卓妍合作拍HPV廣告,他笑言與前輩阿Sa合作開心又緊張︰「其實根本唔使擔心,因為我哋分開拍,不過我出道前都有聽Twins嘅歌。」原來姜濤至今仍未試過做觀眾欣賞演唱會︰「因為細個屋企無畀錢我睇,零用錢都用嚟買嘢食同遊戲卡。」入行後他亦只看過MIRROR隊友陳卓賢(Ian)的音樂會。

有指姜濤密密接廣告變吸金王,他自言無認真數過拍了多少廣告,但希望廣告客戶繼續找他合作。問他是否豬籠入水?他搞笑說︰「好多支票未收到呀。(擔心經理人花姐黃慧君落格?)唔會!如果係,花姐就唔會咁窮啦!」他笑言有錢賺不介意拍衛生巾廣告,最好MIRROR一齊上陣,至於拍攝內褲廣告?他即說︰「P我個樣得唔得?身體可以用Stanley(邱士縉),用真身我驚以後無晒廣告,嚇走晒啲客,我都有自知之明。」另外,姜濤在活動後趕往會合MIRROR隊友,出席《Chill Club》頒獎禮綵排,他表示對個人獎項抱平常心,MIRROR獲團體獎更為重要。

阿Sa生得出姜B

同場的阿Sa大讚21歲姜濤好cute又有禮貌,更識唱對方歌曲《蒙着嘴說愛你》。現年38歲的她笑說︰「拍攝之前助手話我『生得出姜濤』,搞到我第二日起身即刻狂碌塊面,你哋話幾大壓力!」阿Sa年前已雪卵準備將來生育,但她坦言疫情之下,令她暫時打消生仔念頭。

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏

攝影︰林良明