【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Edan@MIRROR 曬「十兄弟」髮型

發佈時間: 2021/04/16

男團MIRROR近來人氣急升,成員呂爵安(Edan)向來無偶像包袱,他前晚在IG上載剪髮相,只見他頭髮全濕兼向下梳,髮型騎呢似足「十兄弟」,不過他指自己剪了一個「barcode頭」,更仔細形容該髮型走在潮流尖端︰「呢個髮型就係特登設計成一把傘嘅形狀,象徵住你係擁有遮風擋雨嘅能力,女士們見到呢個頭,一定會頓時安全感十足…認真啲望一望,其實佢仲係一個屋頂嘅形狀,呢個屋頂象徵住home…絕對畀到女士們可靠嘅感覺。」不少網民取笑他似河童,一眾隊友更紛紛留笑到喊emoji。

另外,Edan與隊友盧瀚霆(Anson Lo)拍攝的BL劇《大叔的愛》雖然未播出,不過他們聯同姜濤一同演出廣告短劇《大姜的愛》。短劇中,Edan獲新同事姜濤力追,姜濤出動氣音在Edan耳邊講「生日快樂」,後來成功奪取Edan「芳心」,更一條薯條兩份分,相當溫馨。