【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

再窒TVB「千禧五虎」 193@ERROR︰仲用呢啲字咁娘咩

發佈時間: 2021/04/19

ViuTV《Chill Club推介榜年度推介20/21》頒獎禮昨晚在九展舉行,出席歌手包括許廷鏗、鄭欣宜、泳兒、MIRROR及ERROR等,亦是兩年以來首個有現場觀眾的頒獎典禮,大會特別安排歌手全身消毒。ERROR昨晚現身時,獨欠被雪藏的吳保錡,成員郭嘉駿(193)因反擊曾志偉言論而爆紅,其IG followers更暴升至17萬,他昨晚說︰「多咗人睇番我哋節目,以前無人睇有啲失望,依家多人睇番好開心,希望大家繼續支持ERROR。」他搞笑自認是娛樂圈清泉︰「我係處男嚟,但都鍾意食鮑魚。」

193透露上次回應曾志偉後,經理人黃慧君(花姐)已私下提點他說話要注意禮貌,193說︰「我唔想用『老嘢』呢個字,但衝口而出。」他又指日後見到志偉必會打招呼,強調自己尊重前輩,沒針對任何人。有傳TVB組「千禧五虎」狙擊,成員肥仔說︰「我哋得四個人咋喎!」而193則又衝口而出︰「依家仲用五虎呢啲字咁娘咩?」

攝影:林良明