【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳重返星夢 胡鴻鈞無意爭做一哥

發佈時間: 2021/04/21

胡鴻鈞昨天到新城電台接受訪問,並宣傳新歌,剛完成劇集《十月初五的月光》拍攝工作,目前先休息一段時間,四月底再拍攝時裝短劇,他說︰「有20幾日時間,依家先出新歌,呢段時間先準備圍讀,亦會寫歌。」

目前仍是自由身的胡鴻鈞,有消息指他將會重返「星夢」,被取笑返「星夢」是否做「一哥」?他說︰「依家仲溝通緊,等正式公布再同大家分享,(簽約前覺得爭啲乜?)係我衰,不過我唔係要爭做一哥,(係咪呢個名聲影響好大?)我覺得正所謂『哥前哥後三分險』,我都係做返自己嘅音樂。」胡鴻鈞表示最重要跟公司有共同理念,有消息指傳與他鬧翻的許廷鏗亦有機會重返「星夢」,胡鴻鈞表示︰「其實無所謂,呢啲亦都唔係我控制範圍,最重要一齊做好音樂,我好希望大家喺香港樂壇都搵到自己嘅方向,從來我都好welcome所有香港歌手,大家同一個家庭。」

此外,胡鴻鈞於電台大派刀削麵,他笑言這份禮物有話題,而且刀削麵亦是出道以來大家對自己的評價,既然源於自己,就決定派刀削麵給大家,他表示並不介意大家這樣說他,認為有價值才有人評論。問到會否叫朋友送麵給爸爸(削骨還父)?他笑言︰「好呀,好食再送畀大家!」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明