【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「E先生」帶挈吸金 呂爵安儲錢買樓送媽咪

發佈時間: 2021/04/23

男團MIRROR將於下月舉行演唱會,成員Edan(呂爵安)最近人氣旺,短期內火速拍攝七個廣告,他笑言希望密密儲錢,盡快「上車」買樓送給媽媽,認真孝順。

Edan因solo歌曲《E先生連環不幸事件》人氣急升,他昨日連同有份演出MV的林家熙(Locker)及譚旻萱(Mandy),齊齊出席腕錶活動。早前Edan在IG上載「barcode頭」引來不少回響,他笑說:「當日洗頭之後變成咁,我出po前問過妹妹同媽咪,佢哋話『好樣衰,唔好出』,但我忠於自己,估唔到大家好鍾意,like數係有史以來最高。」提到ERROR成員193(郭嘉駿)最近爆紅,又自薦做米綫代言人,可惜因檔期問題未能成事,Edan聞言即示範鄉音搶飯碗:「我啲口音都好啱!」

最近Edan密密賺錢,一口氣接拍七個廣告,他說:「無諗過首歌(《E先生》)同MV幫到自己咁多。」不過他笑言酬勞未落袋:「快則三個月,耐則半年,可能出糧後儲起先。」仿效隊友姜濤以買樓為目標?他笑說:「姜濤梗係得啦,我仲未得,不過阿媽最近都提過想買樓,我都想買層樓送畀媽咪,希望可以盡快儲夠首期。」

Locker與「翻版子瑜」了解中

同場的YouTube頻道「試當真」成員Locker,被指撻着「試當真」拍檔、有份演出《YOLO的練習曲》的「翻版子瑜」Jeannie(吳家忻),Locker說:「我仲未有能力私有化Jeannie,大家了解中,有食飯去街,都有發展空間。」而Mandy現實中已名花有主,有位圈外男友,提到她在《E先生》MV中周旋兩男之間,她笑言會揀Edan:「佢好可愛,又投入工作。」

採訪︰Pauline

美術:顏玉玲