【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

否認移情黃嘉雯 陳家樂向連詩雅派定心丸

發佈時間: 2021/04/23

陳家樂近日被傳背住女友連詩雅(Shiga),與前港姐冠軍黃嘉雯秘密撻着,二人更用同款情侶手機殼。陳家樂前晚出席首映禮時,連聲否認緋聞,更直認自己目前感情生活穩定,擺明向「正印」連詩雅派定心丸。

陳家樂前晚與陳瀅、張智霖、方力申等,出席抗疫電影《總是有愛在隔離》首映禮。陳家樂與前港姐黃嘉雯因拍新劇《把關者們》認識,更因使用同款電話殼而傳緋聞,前晚家樂連聲否認說︰「嗰個讀者好無聊,事發幾日前佢已經喺IG留言攻擊我,然後又向我啲粉絲埋手。我唔想中佢計,所以無理,唔想畀機會佢。(同連詩雅備案?)唔使!嗰個係假帳戶,太虛假,生安白造,得啖笑,最緊要大家明白,好無奈!個讀者要零分重作。」他又明言︰「我依家感情生活穩定,會努力工作。」提到他在網上出文澄清緋聞,獲Shiga派like,他只說︰「唔好講邊個俾like,朋友支持就得。」

陳瀅10日減10磅

同場的陳瀅表示去年底回加拿大探親,回港後便拍攝《總》片︰「因為次次返加拿大都會暴肥,相信拍呢部戲係我最肥嘅時候。」陳瀅下星期將拍攝古裝新劇,她自爆︰「我演女將軍,試咗造型啲衫十層厚,導演睇完覺得我好臃腫,要我十日內減十磅!依家一日減咗1.5磅。」她自言主要靠節制飲食減肥,幾乎只吃蔬菜。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術︰梁政敏