【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

男友遭母親經濟封鎖 裕美每月5位數字供養林作

發佈時間: 2021/05/05

裕美與林作拍拖以來,戀情一直被林作媽媽強烈反對,林媽媽更經濟封鎖林作。不過裕美無有怕,原來轉行經營珠寶生意的她收入愈來愈多,更每月給林作五位數字零用錢,難怪裕美笑指男友絕不敢打她。

裕美前晚到觀塘出席網上直播音樂會,她笑言已超過一年無公開獻唱,但不想跟男友林作合唱︰「林作講嘢好乸,我講嘢仲man過佢。佢唱歌五音不全,好似細路仔吊高把聲,有時壓低聲唱,我成日叫佢要man啲。」裕美自言喜歡精壯的男人,不過她亦讚林作有內涵及有安全感。

提到林作日前參加拳賽落敗,裕美指男友的頸部及手臂肌肉拉傷,她笑笑口說︰「我對佢從來唔會『肉痛』,我話介紹物理治療師畀佢,但佢想自然好。」會否擔心林作練拳時會打她?她笑說︰「佢試下打我,我實打死佢,佢唔敢撩我,佢話我仲要養佢。」

爆林母使錢習慣

近年做珠寶生意的裕美,原來收入已高過林作幾倍,加上林作遭母親cut信用卡「棄養」,所以裕美索性供養男朋友︰「通常出街都係我畀錢,我好闊綽嘅,反而林作畀錢就計住計住,咁樣好難發達。(給林作多少零用錢?)我每個月搵佢幫我間珠寶店做簡單嘅法律諮詢,會畀五位數字酬勞,我當係投資,或者將來喺佢身上掠一筆呢。」愈講愈多的裕美更大爆林作媽媽非常捨得花錢買名牌手袋,但搭的士時找續少了兩元都會投訴,她笑指可能是有錢人的特質。及後,裕美在社交網上搞笑「警告」林作說:「唔好得罪我,否則我以後唔會養你!」

撰文︰Iris

攝影︰林良明

美術︰梁政敏