【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

夥Anson Lo欣宜拍廣告 杜琪峯自認「新仔」放笑彈

發佈時間: 2021/05/05

名導杜琪峯(杜Sir)、鄭欣宜及MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)昨日出席信用卡廣告活動,平日在片場呼風喚雨的杜Sir,執導逾40年以來首次拍廣告,他即搞笑自稱廣告新丁;當杜Sir得知Anson忙綵排個唱而病倒,竟教唆Anson︰「叫其他兄弟幫你頂嘛!」

杜琪峯在廣告中與鄭欣宜有較多對手戲,杜Sir表現生動搞鬼,與平時嚴肅的他判若兩人。問杜Sir如何評價自己演出?他笑說:「我係新仔咋,Anson同欣宜比我仲醒目。」他大讚做演員較做導演舒服:「入行40幾年未試過喺片場咁開心、咁無負擔同咁享受,如果將來有人邀請,我都會繼續拍。」欣宜笑言有幸奪得杜Sir「處男作」非常緊張又開心;而Anson Lo表示杜Sir氣場太勁,對方一到片場,全場立即肅靜。

提到MIRROR明晚開演唱會,杜Sir表示「可能去裝下」,Anson聞言開心說:「杜Sir嚟裝下,我哋已經好開心喇!」Anson昨日一臉倦容,原來他忙於綵排而有點「作病」不適,杜Sir即「提議」︰「你哋十幾個人,唱得唔好無人知㗎,驚咩呀?唔得咪叫啲兄弟頂一頂囉。」

欣宜跳爆盲腸炎傷口

至於早前入院做切除盲腸手術的欣宜,被Anson踢爆拍廣告時跳舞整爆傷口,欣宜說:「我見Anson跳得咁落力,我點可以輸呀,依家好番啦!」杜Sir插嘴表示︰「你咁年輕,爆完再爆都仲得!」另外,提到港大感染及傳染病中心總監何栢良建議政府,邀請姜濤呼籲市民打新冠疫苗,姜濤經理人花姐(黃慧君)表示未收到相關人士接洽,她透露曾與姜濤討論注射疫苗問題,因姜濤父母年紀大,而姜濤工作上又要接觸不同人士,但仍未決定會否接種。

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏