陳淑蘭
陳淑蘭

疫下坐地起價的外傭

發佈時間: 2021/05/06

疫下坐地起價的外傭

疫情期間好多人都驚無咗份工,佢哋卻相反,呢段期間似乎更吃香,正正係妹仔大過主人婆。講緊嘅係外傭。

因為新冠肺炎疫情持續,令好多海外傭工不能如期到港。縱使可以到港,僱主亦須安排傭工72小時內進行核酸檢測,再隔離21日,而家直頭無得嚟香港。喺太多不明朗因素下,僱主只能選擇本地完約或斷約外傭。好多快約滿嘅外傭坐地起價,要求過萬薪金。亦有斷約外傭開出「一孩家庭、無老人家、要有獨立房間等」條件,請家傭比之前更困難。

上年9月,幫我做咗18年嘅菲傭姐姐,突然同我講,佢2021年8月約滿後應該唔續約喇,因為每次我喺屋企請完客佢就好辛苦,又頭痛又骨痛,佢話佢年紀大咗,身體已經支撑唔到。我聽完佢咁講,外表雖然無乜反應,內心已一片混亂,覺得世界末日來臨。4隻狗、3隻貓再加1隻和尚鸚鵡,我哋嘅命運會變成點?好驚呀。

由嗰刻開始,即刻搵相熟中介公司幫我搵姐姐,又拜託朋友屋企嘅家傭幫我介紹,但當大家一聽到我屋企有4狗3貓1雀都表示嫌棄,令我更加恐懼。

原先我嘅計劃係姐姐8月完約,咁5月左右請到新菲傭嚟做交接,諗諗吓都係唔好咁危險,總之有愛動物肯嚟我屋企做嘅,就一於有殺錯無放過!

農曆年時我又祈禱又求財神,總之乜神我都求,畀我可以搵到外傭。果然拜得神多自有神庇佑,3月中終於比我搵到一個好鍾意動物嘅菲傭!哈利路亞!我個心即刻平安晒,更喜樂嘅係,因為有多一個幫手,原先姐姐話有人分擔工作,佢無咁辛苦,可以留低幫我做多兩年。

呢幾個禮拜有啲疫情新聞同外傭扯上關係,令我更加抹一把汗,感受到呢份驚心動魄嘅經歷,好彩我雨過天青,大步躝過!(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭