【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《愛•回家》上下關心吳偉豪 周嘉洛幫口:學識互相尊重

發佈時間: 2021/05/06

網上日前流出疑似「朱凌凌」吳偉豪的不雅沖涼片,已報警處理的吳偉豪連日「潛水」,昨日亦缺席《愛•回家之開心速遞》宣傳活動。而「熊家」上下齊齊開腔支持吳偉豪,「安仔」周嘉洛亦不擔心「朱凌凌」在劇中會被消失。

「朱凌凌」陷入不雅片段風波,《愛•回家》一眾演員均開聲力撑,劉丹幫口說:「大家喺呢個時候幫下手,講多啲安慰說話,後生仔嚟講根本唔算係啲咩嘢,唔好發大嚟講。畀佢(吳偉豪)冷靜下,等件事慢慢丟淡,後生仔受唔到太大刺激。」

至於周嘉洛及蘇韻姿已經慰問吳偉豪,對方亦有回覆,問他們會否擔心吳偉豪在劇中被消失?周嘉洛說:「我就唔擔心。」問他對不雅片段事件有何看法?他說:「我個人覺得社會有唔同標準,件事交咗畀警方處理,大家睇清楚件事先,咁早妄下判斷對吳偉豪唔公平,希望大家學識互相尊重,畀啲空間佢。」提到周嘉洛及蘇韻姿在《大整蠱》中疑被劉丹踢爆戀情?周嘉洛輕鬆說:「丹爺好鍾意講笑,其實得啖笑,大家唔使認真,我都襯唔起佢(蘇韻姿)。」

劉丹讚小糯米畫畫靚

另外,提到周日便是母親節,呂慧儀表示當日要為《開心大綜藝》任嘉賓,所以已提早跟兒子到主題公園慶祝。她笑說:「個仔係咁用我嘅錢去掟公仔,好貴呀,但見到佢好努力掟咗隻公仔送畀我,我都好冧。」劉丹則表示會一家人慶祝,孫女「小糯米」通常會畫畫送給嫲嫲:「無論畫成點,起碼都有心,無論畫得好唔好,我哋都會覺得佢畫得靚。」

採訪:Pauline

攝影︰林良明

美術:梁政敏