【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

難忘的生日 張嘉兒收藏前度溫暖牌頸巾

發佈時間: 2021/05/07

生日年年有,有人覺得它並非重要日子,亦有人非常重視,如果在這個特別的日子收到一份充滿心思的禮物,或是一個驚喜生日會,相信十分難忘。以下幾位藝人,都曾渡過難忘的生日。擁有幸福家庭的張嘉兒,竟然難忘舊愛送上親手織的頸巾;鄭俊弘指老婆何雁詩送的樽蓋,剛好配他日日帶在身邊的水樽,sweet到暈!

張嘉兒已婚兼育有兩名女兒,但提到難忘的生日,她即想到前度贈送的溫暖牌頸巾,她笑言不知老公會否因而呷醋!「嗰時男友特別上編織班,同埋一班中女一齊上堂學,全班得佢一位男士,佢仲同我講︰『為咗你,我跟一班太太學織頸巾!』其實我好感動,雖然佢第一次織,但係手工相當唔錯,唔會織到一個個窿窿,我都有戴出街,依家條頸巾收藏喺溫哥華屋企,都係一份紀念。」

婚前有溫暖牌,婚後亦有女兒的窩心小禮物,張嘉兒說:「個女仲細,當然唔識買禮物畀我,但係佢會親手畫生日咭,有時神神秘秘咁,其實我知佢做緊咩,但係會扮唔知,個心就梗係好sweet啦!」

美術:梁政敏

採訪︰Pauline