【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

夜訪清水灣舊電視城 蔡思貝靈探嗌得意

發佈時間: 2021/05/07

蔡思貝為搞鬼靈異節目《鬼上你架車》任嘉賓,昨日她聯同節目主持方力申與DJ當奴(唐劍康)出席記者會。自稱膽小的思貝,拍攝節目時要到清水灣舊電視城靈探,幸好未有遇上恐怖事件,所以她才輕鬆表示過程有趣。

蔡思貝昨日與扮成鍾馗的方力申及當奴現身記者會,前港姐張盈悅突然扮成女鬼撲出攬住思貝,嚇到思貝花容失色。思貝透露自己是其中一集的嘉賓,要去清水灣舊電視城靈探︰「我覺得其實幾得意,但如果得我一個人,我一定唔夠膽去。入行咁多年都聽過好多前輩分享靈異故事,今次叫做親身感受,覺得又驚又好奇。」

不過思貝自爆當日只在舊電視城前的門外大玻璃拍攝,沒有進入電視城內︰「因為覺得入咗去會唔夠尊重,唔應該踩界。嗰晚好大風,同埋見到有架小巴不停來來回回。」思貝表示因獨居關係,錄影後自己一個人駕車回家也感到害怕。

當奴妒忌方力申接載靚女

主持當奴大爆節目女嘉賓幾乎全由小方駕車接載,當奴說︰「我就永遠被安排接載男嘉賓,可能方力申駕駛車齡長啲安全啲,大家擔心有靚女坐我側邊,我揸車會分心。」提到以往的靈異經歷,當奴即講笑說︰「最驚嚇係當年商台同事話有靚女DJ第一日返工,叫我去睇下,點知係阮小儀。」小方則指有次開工時,有同事看到怪事︰「同事話見到巴士站有乘客落車,但見唔到乘客對腳。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏