【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

細佬承諾生性做人 吳若希感動爆喊派洋蔥

發佈時間: 2021/05/21

吳若希(Jinny)早前開設個人YouTube頻道,除了出賣自己老公何兆鴻(Alex),前晚更邀請細12年的胞弟吳梓楓(Carson)對談。Carson大讚家姐Jinny愛錫家庭外,更透露得知家姐懷第一胎時,一度擔心以後只剩下自己孤身一人,兩姊弟更真情流露爆喊,十分感人。

吳若希向來出名愛錫家人,前晚她上載與胞弟Carson真情對話的短片,只見Carson樣子甚有韓國小鮮肉氣息,臥蠶和笑容都跟家姐非常相似。兩姊弟感情相當要好,更互爆拍拖次數,當他們形容對方時,Jinny笑指細佬「靚仔」,而Carson則大讚家姐︰「對屋企好好、對我好好、好愛我、好錫我!」

從小互相陪伴

Carson坦言從小並非跟父母同住,幸好有家姐相伴︰「中學派位,我被派到一間好好嘅中學,見到其他人都即刻同父母分享,但我當時只係自己一個返屋企,好彩夜晚有你陪我傾偈,令我感受到原來有人關心我,而唔係我一個人流浪咁。」Jinny亦指兩姊弟的死穴都是「家庭」,她未結婚時,每當生病或不開心,都有細佬陪伴和照顧,令她倍感溫暖,更有動力撑起頭家。

另外,Carson主動解釋當他知道Jinny懷第一胎時,為何不停哭泣︰「因為當時你(Jinny)係我最在意嘅人,家姐有自己嘅家庭,係咪代表以後我都一個人?我只知自己要更加獨立,好驚自己做錯啲咩影響到你嘅生活,就算第時我無乜出息,我都一定會好好做人,唔好令家姐擔心。」Carson說着更流下男兒淚,Jinny雖然抱住細仔,但仍激動爆喊︰「我知你(細佬)好生性,突然講呢啲,講到喊。」姊弟真情流露,獲得網友一致讚賞,大讚Carson懂事,Jinny亦是個負責任的好姐姐。

撰文︰Iris

美術︰梁政敏