【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

素顏拍Vlog仙氣不減 陳自瑤︰我覺得自己好勇敢

發佈時間: 2021/05/25

39歲的陳自瑤(YoYo)近來成為YouTuber,日前首度拍Vlog,紀錄自己由起床到影樓拍攝靚相的工作流程。YoYo素顏上陣大方曬額頭暗粒,不過她的皮膚依然白裏透紅,網友見狀心心眼。她笑言︰「希望唔好嚇親大家!」

靚媽YoYo日前在其YouTube頻道上載「工作拍攝Vlog上集」,分享由起床一刻,直到拍攝場地準備影女神靚相的過程。YoYo的化粧師、造型師及攝影師也在短片中粉墨登場。YoYo在鏡頭前大方展示剛起床的素顏樣,竟成功贏盡好評,她說︰「我覺得自己好勇敢,希望唔好嚇親大家,今日我要去影相,拍乜?surprise!」短片所見,雖然近鏡見到YoYo的額頭有少許暗粒,不過膚質十分不俗,零毛孔、零黑眼圈的她亦未見歲月痕迹,素顏完勝很多比她年輕的女星。她化粧時笑言︰「我無搽任何粉底,問咗好多次係咪真係可以上鏡,好驚!」

自嘲「犧牲色相」

YoYo更披露Vlog下集會有更激場面︰「我造型師準備咗床單、枕頭,預告會影床照,大家係咪好期待?會有少少性感!」的而且確,YoYo在短片結尾預告拍攝花絮,見她躺在床上搔首弄姿,相信必定「有嘢睇」。YoYo特別在IG分享YouTube連結,並解釋一直以來有很多朋友問她的IG靚相如何拍攝,所以特地以拍Vlog形式與各界分享︰「為咗畀大家睇到最真實嘅情況,我仲『犧牲色相』錄低咗啱啱起身嘅全素顏,堅係一啲都無化粧、無用濾鏡,希望唔好嚇親大家。」本報昨日曾聯絡YoYo,但她未有回覆。

撰文︰Steven

美術︰梁政敏