【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

楊受成探班似睇樓 梁朝偉劉德華《金手指》造型曝光

發佈時間: 2021/05/25

由梁朝偉、劉德華、蔡卓妍(阿Sa)及任達華主演的電影《金手指》,破天荒投資3.5億元開拍。身為老闆的英皇集團主席楊受成博士,日前連走兩場探班,先後到半島酒店及邵氏影城,除了參觀多個氣派靚景外,更現場直擊偉仔和華仔兩大影帝在酒店總統套房的精采鬥法。楊受成開心說︰「等咗兩位影帝十幾年,先等到佢哋再度『合體』,絕對機會難逢。」偉仔及華仔繼《無間道III終極無間》後,相隔18年再合作,二人的戲中造型亦率先曝光,飾演ICAC調查員的華仔刻意染一頭灰髮,偉仔的西裝look亦相當斯文。

除了兩位影帝,阿Sa、任達華及新演員胡子彤、岑珈其、何啟華@ERROR、徐浩昌(肥腸)在邵氏片場開工,楊受成也特地探班及萬歲,亦順道參觀戲中偉仔金碧輝煌的辦公室,猶如睇樓團般。楊受成大讚:「廠景布置十足豪宅咁,真嘅豪宅都無咁靚,雖然係用錢堆砌出嚟,但絕對值得。」