【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被爆曾出軌 疑IG撩女「尋開心」 呂爵安︰唔希望影響任何人

發佈時間: 2021/05/27

人氣男團MIRROR成員呂爵安(Edan)近日被爆感情糾紛,其舊愛Stephanie暗示Edan曾「派帽」(出軌),網上更流出疑似Edan在IG與女性的露骨對話短訊截圖,頓時花生價格急升。Edan昨午在IG明言「不應該澄清或回應」,似乎欲低調處理為事件降溫!

24歲的Edan與Stephanie是大學同學兼拖友,二人於前年和平分手,當時女方亦有在IG出發文感謝舊愛,雙方總算再見亦是朋友。不過,近日Stephanie在IG公布答應現任男友求婚,卻慘被不知名人士贈興,刻意在留言tag了Edan的IG帳戶,更有人指Edan會戥她開心,但此舉卻令Stephanie嬲爆,她更留言自揭曾慘被派帽,似有所暗示。她又發限時動態,披露有花生友寸她借舊愛上位,可謂有苦自己知。

舊愛開腔冀是非完結

其後,網上討論區竟爆出疑似Edan在IG撩女的對話截圖,內容露骨;昨日更有聲稱與Edan同在港大讀書的網民,指Edan在學期間一向是「渣男」,經常背女友出軌,令事件持續發酵。昨午Edan在IG發布限時動態主動回應︰「知道有關自己嘅事情被討論中,私人同過去嘅感情事,我認為我唔應該作出任何澄清或回應,因為我唔希望會影響任何人。希望大家畀多啲空間事件中嘅人,停止對佢(or佢哋)嘅騷擾。我自己亦會繼續專注喺我嘅工作上。」Stephanie及後極速轉發Edan回應,她寫道︰「要講嘅佢講晒,其實各自開始咗新生活,唔希望再有人專登嚟提起,未來見一個del(刪除)一個。」

肥仔@ERROR回復單身

事實上,Edan在MIRROR中甚有人氣,森美自爆其15歲女兒是「爵屎」(Edan粉絲),又大讚對方是「女婿安」;曾與Edan合作的阮小儀,更自封是Edan「正印」,早前更齊齊過「520」,足見Edan魅力非凡。另一方面,組合ERROR成員肥仔(梁業)的初戀女友阿芬,前日在FB宣布二人已分手,正式結束八年情。阿芬寫道︰「對不起,我已和Leung Yip(肥仔)分開了,最近收到好多大家對我哋嘅祝福,我們將會一一轉化成鼓勵。因了解而分開其實也算是在感情路上最好的結果,我倆彼此也會在心裏互相好好祝福。」她最後呼籲各界繼續支持ERROR,果然有情有義。肥仔與阿芬過往一度分開後復合,今次戀情再度告終,實在令人惋惜。

撰文︰Steven

美術︰梁政敏