【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

匆忙借婚紗禮服成婚 慳妹林泳淘屋企簽紙嫁初戀男友

發佈時間: 2021/06/01

恭喜、恭喜!無綫《東張西望》前主持林泳淘昨日在社交網宣布已嫁初戀男友林卓立,結束長達14年的愛情長跑。由女神升呢人妻的泳淘,上周六(29日)在寓所低調簽紙結婚,她昨日在社交網上載多張婚禮照片,又向老公發表愛的宣言︰「相愛到海枯石爛,直到生命終結。」甜蜜滿瀉。

現年31歲的林泳淘,曾是組合Lacee Lacey成員,12年參加香港小姐落選後,成為無綫合約藝人,曾任《東張西望》及J2《3日2夜》主持,憑甜美樣子及豐滿身材成為宅男女神。上月已透露將和男友結婚的泳淘,昨日終於公布big day靚相,相中的她流露出幸福甜笑,身形高瘦的圈外老公亦難得曝光,一對新人十分匹配。

被批算天作之合

泳淘撰長文細訴與老公的緣份:「話說大約係一年前,我同林生因為輪流炒車,我就帶咗佢去拜拜還神,師傅見到我哋個八字就話『哇,你兩個人真係天作之合,個八字咁夾嘅,有無諗住結婚呀?』林生就好爽快咁話『有呀』。」泳淘又說:「跟住師傅好快就畀咗兩個日子我哋,而其中一個,咁啱就係我哋嘅拍拖紀念日,一切都是整定的!」她更甜絲絲向老公示愛:「我同林生都多了一個身份,多了一些家人,多了一份責任。但不變嘅係,我哋應該會繼續相愛相殺直到海枯石爛,直到生命終結,直到永遠永遠。」

生BB順其自然

升呢「林太」的泳淘昨日接受《晴報》電話訪問,問她新婚生活是否甜蜜?她笑言︰「新婚第三日無乜特別,因為我哋一齊咗太耐喇,都係咁,同埋我哋喺屋企證婚,呢兩日都要忙執屋。」一切從簡的泳淘,透露她與老公的婚紗禮服在婚前數日才落實:「本來諗住好簡單咁着條裙就算,但啲朋友叫我哋唔好咁求其,婚紗店嘅人又好nice,叫我哋去試衫,所以就借咗婚紗禮服嚟簽紙。」對於「林太」這稱謂,她笑言︰「仲未習慣呀,反而林生(老公)比我仲開心。」婚後是否全力造人?泳淘表示︰「我哋都鍾意小朋友,但順其自然,無話一定要生BB,依家又有疫情,所以都唔急。」

撰文︰Pat

美術︰梁政敏