【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

湯寶如為兒子進修特殊教育

發佈時間: 2021/06/02

湯寶如接受馬浚偉電台節目《同理‧繼續傾》訪問,兩人大爆做歌手的年代曾經相約打麻將耍樂,不過近年各有各忙,沒太多機會碰面。入行前,湯寶如曾任幼稚園教師,參與歌唱比賽後獲寶麗金賞識簽約做歌手,亦曾推出不少經典歌。可惜後來寶麗金賣盤,加上盜版唱片猖獗,湯記決定暫別樂壇︰「當時我想休息,轉移去讀書,讀犯罪心理學,近幾年再進修特殊教育課程,學習點樣去教專注力不足或者自閉症小朋友。」

湯記選擇讀書原來跟兒子有關,她說︰「我個仔有少少專注力不足,我讀呢啲課程係想了解佢咩事。阿仔話唔想再食嗰啲藥,食完藥無胃口,成個人又好呆。佢近年無再食藥,諗嘢仲快啲,依家已經停晒藥,回復正常生活。」湯記記得當時囝囝被判斷專注力不足時,男友嚇到呆住︰「男朋友好落魄,我同佢講唔使擔心,專注力不足唔係咩大問題,既然係事實,就要接受、面對同處理。」馬浚偉大讚湯記是積極、稱職的好媽媽。