【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

入營拍節目互爆秘密 MIRROR:最大挑戰係素顏

發佈時間: 2021/06/07

人氣男團MIRROR昨日出席ViuTV新節目《調教你MIRROR》記者會,節目將於今晚首播,12子在梅窩入營接受梁祖堯「調教」,隊長楊樂文(Lokman)坦言拍攝期間最大挑戰是全程素顏示人,眾人更群起踢爆成員柳應廷(Jer)最貪靚,竟以「偽素顏」出鏡。

MIRROR昨日與經理人黃慧君(花姐)及梁祖堯(阿祖)出席記者會,成員呂爵安(Edan)因另有工作而缺席。花姐坦言當初因發現12子有反叛期,就像「唔聽媽咪教」般,所以才促成這個節目。阿祖坦言拍攝最大挑戰是要打開12子的心扉,而隊長Lokman則指素顏才是眾人最大挑戰:「因為平時習慣有化粧同髮型師跟住,Jer好多日都無剃鬚,所以要提早半個鐘起身執番個樣。」

對抗花姐失敗

眾人隨即互相爆料,Jer被公認為最貪靚,拍攝時問隊友借遮瑕膏和髮尾油,Jer解釋說:「因為有暗瘡要遮一遮。」他亦大爆李駿傑(Jeremy)及盧瀚霆(Anson Lo)每日化完粧扮作剛起身。至於最為食的姜濤則被取笑拍攝時「肥腫難分」:「我睇咗少少節目,大家真係唔好被畫面嚇親,問過花姐可唔可以剪走部分片段。(肥咗幾多?)無磅過,係肉眼可見嘅變化,有啲絕望。」同房的Jer取笑姜濤每日食三、四包薯片,食量驚人。

提到Lokman在節目中提及自己很迷失時激動到喊,他說︰「可能疫情下無嘢做,好多時會亂諗嘢,之後講晒出嚟,成個人舒服晒。」眾人表示拍完節目後更齊心向花姐表達意見,不過陳卓賢(Ian)笑說:「對抗還對抗,唔一定成事,上次集合12人想喺MV爭取啲嘢都失敗。」另外,花姐表示已看過部分節目:「我忍唔住喊,所以唔會同佢哋一齊睇,佢哋唔可以睇到我軟弱嘅一面。」提到12子齊心提意見但被花姐拒絕,她解釋:「我都要把關嘅,我唔係慈禧太后,都會聽取意見。其實我都想『調教花姐』,因為睇到佢哋嘅成長,我都好羨慕,希望有人改變我。」

採訪︰Pauline

美術:梁政敏