【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《開心大綜藝》直播變錄影 曾志偉解畫︰讓路畀《聲夢》

發佈時間: 2021/06/08

無綫綜藝節目《開心大綜藝》前晚錄影廣播界前輩Uncle Ray的榮休特輯,雖然《開心大綜藝》標榜是直播騷,但六月只得父親節當晚會做直播,其餘都是錄影播出。無綫高層曾志偉前晚錄影廠解畫,原來事件與歌唱比賽《聲夢傳奇》有關。

曾志偉前晚解釋,《開心大綜藝》因錄影廠搭景問題,近期需要錄影播放:「其實係《聲夢傳奇》個低台比較難搭,以前遷就到可以一星期錄兩集,但依家學員少咗,佢哋需要好多時間去練習新歌,真係無辦法,我哋都好想直播,始終個節目推出係希望緊貼時事。」

另外,為配合下月東京奧運,志偉表示已落實拍攝四集「明星運動會」節目,將安排在《開心大綜藝》時段播出:「節目有拳擊、羽毛球、田徑等,相信會好好睇。我哋部分大隊已經出發咗去東京,預計會派20、30人分批去。因為嗰邊隔離政策日日唔同,目前係三日喺酒店、14日點對點採訪,其餘時間邊度都唔去得。」

阿倫戴住口罩釣墨魚

前晚林子祥(阿Lam)、溫拿及肥媽等,齊齊現身支持即將榮休的Uncle Ray。阿Lam笑說:「如果Uncle Ray等多四年,到佢100歲先榮休仲勁。」阿Lam表示自己大部分工作因疫情煞停:「呢段時間惟有注重下身體,做多啲運動,又食少啲。」阿Lam依然保持瘦削身形,但同場的譚詠麟(阿倫)卻變了大碼,阿Lam笑說:「佢不嬲都係呢個樣㗎啦!」

溫拿「三虎」阿倫、彭健新及陳友,前晚在節目上與葉志強及鍾鎮濤隔空以視像jam歌。阿倫說:「Uncle Ray係第一個播溫拿歌曲嘅DJ,我哋第一部拍嘅電影《大家樂》,Uncle Ray都有演出。」另外,三人早前一起出海釣墨魚,阿倫強調:「我哋全程都有戴口罩,而且唔係開派對。」

採訪︰Pauline

攝影:林良明

美術:梁政敏