【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

迷上14歲姚焯菲 坤哥強調無非份之想

發佈時間: 2021/06/10

吳業坤(坤哥)在網上自爆成為《聲夢傳奇》學員姚焯菲(Chantel)粉絲,前晚坤哥與吳若希(Jinny)錄影《勁歌金曲》,坤哥大讚人靚聲甜的Chantel令他重拾初戀感覺,不過他強調只以叔叔角度欣賞對方,希望有個像Chantel般的女兒。

吳業坤前晚受訪時大讚姚焯菲說︰「我諗全港30歲以上嘅男士,都會重拾初戀感覺,我同幾個朋友話不如搞個歌迷會!」坤哥自言由第一集《聲夢》開始已覺得Chantel「好正」,對方在新一集唱《戀愛預告》更唱出少女味道,但他強調︰「我對Chantel無非份之想,我哋年紀相差17年,純粹以uncle角度去欣賞佢。」

坤哥笑指Chantel是張「白紙」︰「只能遠觀,佢好我就好,如果我有個女咁sweet就好。」他自言曾在公司巧遇Chantel,但他竟怕醜不敢打招呼︰「我唔敢抄牌(攞電話號碼),好耐無試過呢種追星感覺!」另外,坤哥前晚與環球新人曾比特(Mike)合唱偶像陳奕迅的歌曲《Shall We Talk》,他指Mike是唱得之人,趁機交流音樂。

吳若希嗌錯杜之克洋名瘀爆

同場的吳若希前晚獻唱新歌《只想你記得》,並即場接受點評。提到無綫高層杜之克離職,Jinny大讚對方非常友善︰「我同佢唔算好多接觸,但我叫錯佢個名兩年,我一直叫佢『Philip』,但其實佢叫Felix,直到拍《多功能老婆》洪永城糾正我先知,真係樣衰到一個頂點,亦都睇得出佢非常大方,係一個會畀機會新人嘅管理層。」但她笑言一定不會叫錯老公名字︰「因為我慣咗叫佢『廢柴』!」問她可擔心杜之克離職,會影響她稍後演出的合拍劇?她輕鬆表示︰「無得拍咪由佢囉。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏