【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

直認曾心存偏見 梁祖堯向陳卓賢道歉

發佈時間: 2021/06/11

ViuTV節目《調教你MIRROR》正在熱播,前晚一集圍繞成員陳卓賢(Ian),阿祖前晚在IG撰長文,坦言拍攝前聽過不同工作人員對Ian的評價,令他一度擔心及想放棄Ian。不過阿祖首日拍攝時,見Ian獨自坐在一旁,便跟對方聊天,阿祖說:「由嗰一刻開始我對佢改觀。無可否認佢係一個慢熱嘅人……經過幾日嘅相處,無論係我或者幕後製作團隊,都感受到其實佢係其中一個最真實嘅人。」他亦鄭重向Ian道歉:「因為我一開始聽人哋嘅講法,已經對你有一種偏見,多謝你用你嘅行動提醒我,每個人背後都有難言之隱。」

另外,MIRROR與ERROR有不少搞作,除了MIRROR成員柳應廷(Jer)及盧瀚霆(Anson Lo)將於本月24日舉行JOOX LIVE綫上音樂會,ERROR隊長肥仔(梁業)日前亦與陳輝陽及「女聲合唱」團隊一同任網上節目嘉賓,肥仔更與「女聲」團合唱王菲的經典歌《暗湧》。肥仔坦言《暗湧》陪伴他度過人生低潮,陳輝揚更大讚肥仔唱得好:「錄影時肥仔同『女聲』都好緊張,但意想不到肥仔竟然咁唱得,跟住『女聲』嘅原key唱!」