【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

湊仔日睡4小時 岑麗香讚「神隊友」老公幫手開奶

發佈時間: 2021/06/11

岑麗香(香香)早前為老公強強誕下幼子「小腰果」,細仔剛滿月,香香便復出宣傳新劇《寶寶大過天》。谷胸上陣的香香坦言湊仔「無覺好瞓」,不過幸好老公強強幫到手,一聽到BB喊聲就飛撲去開奶,絕對是神隊友。

岑麗香昨日與商天娥、吳業坤(坤哥)等出席新劇活動,香香透露細仔於4月30日出世,剛滿月不久。只見穿窄身裙的香香身材已甚fit,但她自爆:「我未完全修身,仲着住腰封,成個衣櫃得一條褲啱着咋!」不過她表示目前餵母乳及奶粉,所以不會急於減肥。

提到照顧兩個兒子,香香坦言非常忙碌,每日只能斷斷續續睡三至四小時,幸好老公強強幫手湊仔:「老公會擺定奶粉嘅份量,又準備定奶樽,一聽到BB喊聲就會即刻去開奶,佢好叻,都幫輕咗我。」她又指大仔已經慢慢接受弟弟,令她十分感動:「有時大仔會將玩具放喺細佬隻手度,覺得佢都鍾意細佬。」另外,香香在新劇的角色育有一女,現實中可會想追個女兒?她說:「搞掂咗細仔先,順其自然啦,生咗兩個小朋友,依家好攰,暫時都唔好諗住。」

坤哥無得騷肌嗌可惜

同場的坤哥在劇中「搞出人命」,意外令黃文意懷孕:「我嘅角色係個唔稱職嘅爸爸,吊兒郎當,由唔識湊仔變到好愛小朋友,好有擔帶,同我嘅人生一樣。」與劇中太太黃文意可有親熱戲?他搞笑說:「無,佢(黃文意)好可惜,我又操得咁辛苦,所以盡量着緊身衫騷肌。」

攝影:林良明

美術:梁政敏

採訪︰Pauline