【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

嘆新人機會不多 鄭中基零片酬支持新導演

發佈時間: 2021/06/11

鄭中基(Ronald)前晚出席電影《遺愛》的首映禮,Ronald坦言今次拍攝不收分文,他又直言坐得高的人不肯讓位,令新人的機會更少,因此他希望多幫助新人,期待能刷出更多新火花。

鄭中基前晚聯同陳漢娜、胡子彤等新演員,到圓方出席電影《遺愛》的慈善首映禮。Ronald於席上承認今次不收片酬拍攝,因為他首次與導演馮智恆交談時已覺得對方很「有火」,認為應多支持新導演及新演員。談到他早前接拍吳君如監製的賀歲片《闔家辣》同樣是零片酬,但卻遭對方踢爆收到其經理人田啟文的電話「追數」,Ronald笑言︰「亂講!無咁嘅事……我覺得依家好多人企喺高位死唔肯走,應該要畀機會新人,唔試又點知唔得!」他又說今次與新人合作感覺不錯,拍攝時有很多突如其來的火花。

電影由真人真事改編,而Ronald今次所飾演的角色非常沉重,他表示每次放工返屋企都會盡快瞓覺,「因為我老婆嘅格言係︰『快啲瞓就無問題』!」而對於電影有份參與四大影展,Ronald十分高興,恭喜導演的作品得到大家認同。

胡子彤見陳漢娜掌摑偶像興奮

另外,胡子彤和陳漢娜在戲中有感情綫,但胡子彤表示不能透露太多劇情,陳漢娜就大爆在戲中要掌摑Ronald,她說︰「拍嘅時候其實我都唔係咁驚,但係我就同自己講要打得狠啲,盡量減少NG,呢場戲最終兩take完成。」胡子彤笑言拍攝這場戲當日自己亦在場,見到陳漢娜掌摑自己偶像,心情既興奮又痛心。

胡子彤表示是次角色有很大挑戰,有很多內心戲,有時候收工回家,家人也看得出自己的情緒起伏甚大,不過他認為難度愈高的角色就愈想做好,也可幸自己仍可抽離角色,他說︰「拍攝呢場戲之前我都有搵凌文龍做功課,佢同我講呢啲係『騷後後遺症』,即係代表自己認真演出。」

攝影︰林良明

美術︰梁政敏

採訪︰Pauline