【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

龔慈恩演強勢婆婆呻辛苦

發佈時間: 2021/06/18

無綫新劇《寶寶大過天》承接《BB來了》,以子女教育為題材,得到不少家長共鳴。劇中飾演「強勢婆婆」的龔慈恩直言角色具挑戰性,「平時做開腍善角色多,今次做一個強勢啲嘅知識份子,監製要我大聲講嘢,我都辛苦!」她又指馬國明有教導她眼神,要讓人不寒而慄。

至於飾演「腍善嫲嫲」的商天娥,相隔六年再拍劇的她大呼過足戲癮︰「今次我要同龔慈恩喺地下爬、要着泳衣打底浸水、床戲、cosplay都有。扮Elsa嗰日我老公都在場,一見到我個look,嚇到無聲出!你知我以前都比較正規,不過再爆啲都可以,一係唔做,一做就要做得誇啲,令觀眾有驚喜先得。」商天娥與岑麗香(香香)相隔六年再度合作,她形容香香當媽媽後更有女人味,散發另一種韻味。龔慈恩則表示,香香讓人感覺舒服,「佢好sweet,返到公司未埋位拍攝,佢已經叫我媽咪!」