【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

梁家輝扮謝賢驚喜亮相 胡楓唱足3個鐘嗌喉嚨攰

發佈時間: 2021/06/21

胡楓(修哥)前晚以89歲高齡在紅館舉行《胡楓約你開心派對2021》演唱會,修哥發揮「舞王修」本色,又唱又跳三小時,活力十足。雖然修哥未能邀得謝賢(四哥)任嘉賓,但「4個小生」依然順利重聚,全因影帝梁家輝粉墨登場,神還原四哥招積造型。

胡楓前晚穿上色彩繽紛的西裝,甫出場即大唱《情花開》,並邀得大批嘉賓開心合唱。修哥在《愛.回家之開心速遞》飾演「綠菜村村長」一角,他特別請來同劇演員呂慧儀、林淑敏、許家傑、張景淳及吳偉豪等任嘉賓,獻唱《愛.回家》主題曲及《舊歡如夢》。眾人感謝修哥讓他們有機會踏上紅館台板,林淑敏說︰「我啱啱入行嘅時候見到修哥,佢同我講『我喺電視機見過你,你要加油,雖然睇你個樣唔會即刻紅,但係你會撈到飯食』,多謝修哥,如果唔係你,我都唔會咁堅持。」

重提四哥掌摑事件

兒孫滿堂的修哥,前晚與兩位孫女及四位曾孫在台上合唱《世上只有》,更特別網上連綫身在英國及加拿大的其他孫仔孫女,一齊隔空大合唱,場面溫馨。之後修哥與《4個小生去旅行》拍檔曾江及Joe Junior齊齊現身,正當觀眾以為「三缺一」時,梁家輝竟穿上四哥招牌皮褸、白褲加黑超登場,他更扮四哥聲綫及語氣說︰「我生勾勾仲企喺度!」不過四人中年紀最輕的家輝一邊跳舞一邊落樓梯時,一度跣腳,他笑說太緊張雙腳「震過貓王」。家輝又大膽重提當年四哥掌摑曾江事件︰「好難得我哋四個小生同台,台上打完交又一齊唱歌,Joe你都係戴眼鏡,要小心,因住飛咗去呀!」

修哥完騷後受訪,提到他在開騷前表示喉嚨痛,他說︰「喉嚨仲痛緊,如果無事,個騷仲正!今晚(前晚)唱足三個鐘,攰就唔攰,不過喉嚨攰啫!」提到梁家輝頂替四哥上陣,修哥說︰「佢係我搵嘅,之前佢做阿B(鍾鎮濤)演唱會嘉賓好搞笑,我已經諗定開騷一定搵佢。」至於真正的四哥是否未能抽空出席?修哥講笑道︰「唔知佢係咪嬲咗我?哈哈,點會吖,大家咁多年老友,無事嘅!」

採訪︰楊安莉

撰文︰Iris

美術︰梁政敏