【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

兼任監製拍恐怖片 洪永城C君勁驚青

發佈時間: 2021/06/22

洪永城(Tony)及C君昨日以監製身份出席新劇《凶宅清潔師》的拜神儀式,首度任監製的Tony坦言有壓力,但幸好有C君互相扶持才比較放心。而身兼監製及編審的C君本身怕睇靈異場面,又坦言度完劇本後不敢揸車,「我做到凌晨收工,會叫老婆嚟接,佢一個人睇恐怖片都唔驚,所以佢係個指標,會代入觀眾身份去睇,所以無咩嚇到佢,佢連我都唔驚啦。」問到拍攝期間可有遇上怪事?二人齊聲表示劇集已拍了大半,幸好沒有怪事發生。

至於女主角傅嘉莉(Kelly)就表示曾遇到靈異事件,所以特別害怕,她說︰「洪永城知我驚,佢畀咗啲平安符我哋,之前睇師傅都畀咗好多護身符我,差唔多有10個。我喺劇中成日着sports bra,我就將啲符掛晒喺條腰入面。」她又稱劇集經常去荒廢學校、拆卸樓宇、軍營等地拍攝,她連去廁所或換衫都不敢關門,每日回家後更會用百解衣抹身,再跨火盤才進屋內。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明