【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

直認遭曾勵珍勸退 何廣沛:我講嘢真係唔得

發佈時間: 2021/06/24

由林盛斌(Bob)、江美儀主持的節目《Mean Talk》,新一集嘉賓請來何廣沛、郭子豪及方紹聰任嘉賓。三位大男孩本身相當熟絡,言談間不斷互寸,郭子豪更大膽窒美儀,場面搞笑。美儀與Bob即場讀出三子大量負評,更狠批何廣沛說:「把聲真係難聽,(令人)耳朵流產呀!」廣沛坦言最近遭曾勵珍(珍姐)「提點」︰「佢話我講嘢真係唔得,做得好差,不如唔好做呢行啦!嗰刻我終於知道嚴重性。」他更自爆曾在珍姐房間練習英文咬字一小時。

至於郭子豪則被追問當年鬧至滿城風雨的失場事件︰「當時種種原因導致自己裏面亂晒籠,包括屋企問題,當時同前度關係又處理得唔好。總之唔想見人,有情緒問題。我直頭熄咗手機幾日,匿喺屋企。」他又自揭與女友鄧卓殷的肉麻點滴,原來兩年前開始,二人每晚均會開住video call入睡:「瞓住都唔會熄部電話,第二朝瞓醒又見到對方。如果佢仲未醒,我咪開住個call,做住自己嘢先。」Bob和美儀忍不住取笑他們「sweet得嚟好黐綫」。