【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Anson Kong 未開紅館騷已孭飛債

發佈時間: 2021/06/25

男團MIRROR隊長楊樂文(Lokman)及副隊長江𤒹生(Anson Kong)前晚出席飲品活動,有傳MIRROR申請明年七月的紅館檔期開十場演唱會,Lokman笑說:「我哋都係睇報道先知,未收到通知。」他說經理人黃慧君(花姐)最近也很忙,所以暫未向對方求證。Anson Kong則笑說:「報道出街後,我媽咪已經叫定我留演唱會飛。我覺得明年七月係適當時機,因為都相隔一年幾再開騷。」提到《全民造星IV》將炮製新女團,會否有女粉絲仰慕MIRROR而參賽?Anson Kong笑言︰「咁就要睇下慕邊個之名喇,如果係我嘅話會加分!」

另外,MIRROR成員呂爵安(Edan)、盧瀚霆(Anson Lo)及黃德斌主演的ViuTV港版《大叔的愛》,將於下周一首播,日本傳媒昨日報道,新劇將於今年秋天登陸當地三個頻道播出,MIRROR有望開拓日本市場。

採訪:Pauline

攝影:林良明