楊美儀
楊美儀

啤酒有美容效益

發佈時間: 2021/06/25

啤酒有美容效益

朋友致電我︰「最近瞓得唔好有黑眼圈,今日連眼袋都現形喇,想買你生產嘅眼霜救急啊,喺邊度買呀?」我︰「我都瞓得唔好啊!」她︰「新聞報道指美國西部十幾個州遇熱浪進入緊急狀態喎,我記得你好怕熱㗎!」我︰「所以我熱到幾晚都瞓唔好囉!去過幾間大型電器舖,冷氣機全部賣清光喇!我要靠飲啤酒灌醉自己瞓覺。」她︰「飲啤酒灌醉自己瞓覺?咁都畀你諗到(哈哈大笑)。熱浪侵襲先嚟買冷氣機?加州不時有熱浪、火災同地震發生,你一定要防患未然呀!」

我︰「我最近住喺灣區,過去幾日都有40度高溫啊!之前死亡谷錄得攝氏54度,棕櫚泉達55.56度。」她︰「飲啤酒唔怕有啤酒肚咩?」我︰「飲啤酒會容易發胖,可能是啤酒成分中有苦味的蛇麻hops有刺激食慾的作用。記得佛山圖書館落成,我被邀到圖書館會堂做演講,我所發表的啤酒的美容效用,成為當日佛山電視台新聞報道的頭條。」她︰「你真係好嘢,任何話題都可扯上美容,跟你閒聊總能聊出大學問來。」

我︰「我不喜歡酒精飲料,但習慣飛到外地,最初兩晚會飲一罐啤酒,因啤酒可消除疲勞,令我緊張的精神得以鬆馳,有助入睡;而且受時差困擾容易有便秘,啤酒有潤腸催便的作用。氣候和水質變化好容易皮膚敏感,啤酒成分蛇麻有效預防神經痛、暗瘡和皮膚炎。啤酒的酵母可活躍細胞組織,幫助皮膚修補,令皮膚光滑細緻。日本用啤酒製造護膚品也非新鮮事了。」

她︰「小麥是製造啤酒的成分,都有營養價值。夏天口渴想飲汽水解渴的話,索性飲啤酒更實際。但依家我最需要嘅係眼霜呀!」我︰「銅鑼灣時代廣場、葵芳新都會廣場和沙田新城市廣場仍有小量眼霜現貨,別等到眼袋同皺紋現形先嚟搵眼霜,保養就是延防衰老,未雨綢繆啊!」

(本欄逢周五刊登)

撰文: 楊美儀 美國認證專業美學家、 HerbalGram創立人、大韓民國忠清北道榮譽大使 angela@herbalgram.us
欄名: 緣來有美